Prázdne

Spolu: 0,00 €

Reklamačný poriadok e-shop www.travelbags.sk

Prevádzkovateľ je spoločnosť MAGIC Travel, s.r.o. so sídlom: Zámocká 38, 811 01 Bratislava, IČO: 35 801 786, IČ DPH: SK2020281175, zapísaná v Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, vložka číslo 23047/B.

Článok I. - Záručná doba

Ak v záručnom liste nie je uvedené inak, na výrobky predávané prostredníctvom  e-shop www.travelbags.sk (ďalej len e-shop) poskytuje spoločnosť MAGIC Travel, s.r.o.  záruku v trvaní 24 kalendárnych mesiacov.  Záručná doba začína plynúť dňom doručenia tovaru/výrobku kupujúcemu. Ak tovar/výrobok nebol prevzatý v mieste označenom v objednávke ako miesto dodania, záručná doba začína plynúť dňom vystavenia daňového/účtovného dokladu.

Článok II. - Odstúpenie od Kúpnej zmluvy a vrátenie tovaru

  1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v nasledovných prípadoch:
    a) do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu,
    b) v prípadoch ustanovených Občianskym zákonníkom.
  2. V prípade odstúpenia od zmluvy podľa bodu 1/ písm. a) a b), je kupujúci povinný vrátiť tovar:
    a) v pôvodnom balení  vrátane všetkých označení výrobku a
    b) v nepoužitom stave a bez akýchkoľvek mechanických príp. iných poškodení.
  3. Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší. Náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu v uvedenom prípade v celom rozsahu hradí kupujúci, ibaže sa jedná o odstúpenie od zmluvy pre chyby výrobku alebo v prípade, ak predávajúcim dodaný tovar nezodpovedal požiadavkám kupujúceho  uvedeným v objednávke.
  4. Predávajúci je povinný v prípade odstúpenia kupujúceho od zmluvy podľa ods. 1 písm. a) alebo b)tohto článku prevziať vrátený tovar a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar, ktorý kupujúci uhradil.
  5. Odstúpenie od zmluvy podľa ods. 1 tohto článku je výslovný jednostranný právny úkon kupujúceho adresovaný predávajúcemu, ktorým kupujúci prejaví slobodnú a vážnu vôľu zrušiť Kúpnu zmluvu v celom rozsahu. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručený predávajúcemu v písomnej forme na adresu jeho sídla alebo e-mailovou správou na adresu elektronickej pošty predávajúceho uvedenú na web stránke e-shop je voči predávajúcemu neúčinný.
  6. Odstúpenie od zmluvy doručené predávajúcemu poštou alebo e-mailovou správou môže kupujúci vziať späť len s výslovným súhlasom predávajúceho.

Článok III. - Postup pri reklamácii

  1. Objednávateľ/Kupujúci je povinný tovar prezrieť bezodkladne po jeho doručení.  
  2. Objednávateľ/Kupujúci je povinný používať tovar obvyklým spôsobom a pri jeho používaní a čistení dodržiavať odporúčania výrobcu.
  3. Objednávateľ je povinný oznámiť (vytknúť) prípadnú chybu výrobku/tovaru bezodkladne po jeho zistení e-mailovou správou (reklamačný formulár je prístupný na web stránke e-shop ) na adresu elektronickej pošty predávajúceho resp. písomne na adresu jeho sídla.
  4. Za chybu sa považuje taký nedostatok výrobku/tovaru, ktorý bráni riadnemu používaniu výrobku na určený účel. Za chybu tovaru nemožno považovať zmenu vlastností tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho prirodzeného opotrebovania a ktorá zmena nebráni užívaniu tovaru/výrobku na určený účel. Za chybu sa nepovažuje ani zmena vlastností výrobku/tovaru, ku ktorej došlo v dôsledku nesprávneho používania alebo používania v rozpore s účelom, na ktorý je tovar/výrobok určený, nevhodnej, či zanedbanej základnej údržby alebo nesprávneho zásahu zo strany kupujúceho prípadne tretej osoby.
  5. Predávajúci je povinný na základe oznámenia/vytknutia chyby zo strany kupujúceho zaevidovať údaje o reklamácii – najmä údaje o kupujúcom, o reklamovanom tovare, o povahe a rozsahu chyby a následne zaslať kupujúcemu potvrdenie o prijatí reklamácie prostredníctvom e-mailovej správy.
  6. Potvrdenie o prijatí reklamácie obsahuje okrem skutočností  uvedených v bode 3. tohto článku aj informáciu o spôsobe a predpokladanom čase jej vybavenia.
  7. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu v čo aj kratšom možnom čase najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia reklamovaného tovaru. O vybavení reklamácie zašle predávajúci kupujúcemu informáciu formou e-mailovej správy (prípadne sms).
  8. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu spôsobom, ktorý je v súlade s príslušnými ustanoveniami tohto reklamačného poriadku a Občianskeho zákonníka.

Článok IV. - Záverečné ustanovenia

 

  1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť zverejnením na web stránke e-shop, ktorého prevádzkovateľom je MAGIC Travel, s.r.o .
  2. Spoločnosť MAGIC Travel, s.r.o si vyhradzuje právo na uskutočnenie príp. neskorších zmien a doplnení Reklamačného poriadku, pričom uvedené zmeny a doplnky nadobúdajú účinnosť  dňom nasledujúcim po dni ich zverejnenia na web stránke.
  3. Objednávateľ/kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že v celom rozsahu súhlasí s týmto reklamačným poriadkom.